U sklopu međunarodnog eTwinning projekta Folklore in Frames: Kamishibai Tales svoju su maštu, kreativnost i snalažljivost pokazale učenice Irma Mirković, Andrea Hajling, Lea Smolčić, Terezija Vidaković, Karmela Rogovski, Ivona Budimir, Ines Hodžić i Lana Jašarević pod vodstvom nastavnica hrvatskog jezika Ive Rukavine i Martine Lukić Đaković.
Projekt je povezao učenice naše škole s vršnjacima iz Turske, Grčke i Portugala i pružio im jedinstvenu priliku da istraže ovu fascinantnu kulturnu tradiciju. Osim upoznavanja različitih kultura, učenice su unaprijedile svoje narativne i prezentacijske vještine te produbile kritičko razmišljanje.
Kamišibaj je tradicijski oblik pričanja priča djeci koji potječe iz Japana. Početkom prošloga stoljeća na ulicama Japana pojavili su se pripovjedači koji su biciklom putovali iz sela u selo (gaito). Na biciklu je bio pričvršćen – butaj – mala drvena kutija u koju se umeću slike pomoću kojih se pripovijeda priča.
Cilj projekta bio je da se učenici upoznaju s narodnim pričama različitih naroda i da ih predstave kroz kamišibaj kazalište.
Na sljedećoj poveznici možete pogledati naše radove: