Česta pitanja…?

Izgubio/la sam svoje AAI korisničke podatke (lozinku i korisničko ime za @skole.hr račun), kome se obratiti?

Za nove korisničke podatke potrebno se javiti u referadu škole radnim danom između 12:00h i 14:00h.

Kako promijeniti lozinku za @skole.hr račun i gdje?

Na web stranici info.carnet.hr svatko samostalno može promijeniti svoju lozinku, no za promjenu je potrebno znati svoju postojeću lozinku. Lozinka se mijenja na “Administraciji računa”, a nova lozinka mora sadržavati minimalno 10 znakova, minimalno jedno malo slovo (a-z), minimalno jedno veliko slovo (A-Z) i minimalno jedan broj.

Gdje se preuzima potvrda o učeničkom prijevozu?

Potvrde/obrasce za subvencionirani učenički prijevoz se potražuju u referadi škole.

Kako dobiti potvrdu o školovanju za ostale svrhe (stipendije, dječji doplatak, praksu..)?

Potvrde za razno razne svrhe učenici mogu sami generirati iz svojeg eDnevnika i kao takva je važeća.

Izrada duplikata svjedodžbe?

Za izradu duplikata svjedodžbe potrebno je u školskoj referadi popuniti zahtjev za izdavanje duplikata svjedodžbe, a zatim se dobiju informacije za daljnje postupanje.

eDnevnik za roditelje

e-Dnevnik za roditelje je aplikacija kojoj mogu pristupiti roditelji učenika onih škola koje koriste e-Dnevnik u tekućoj školskoj godini. Putem te aplikacije roditelju je omogućen uvid u osobne podatke, ocjene, izostanke, bilješke, planirani raspored pisanih zadaća i ostale podatke o djetetu koje su predmetni nastavnici i razrednik unijeli u e-Dnevnik.
U sustav se roditelji mogu prijaviti isključivo putem sustava e-Građani. Uvid u podatke djeteta moguć je pod uvjetom da je razrednik u e-Dnevniku ispravno evidentirao dodatne podatke o roditeljima. Osim inačice za računala, razvijena je i aplikacija za mobilne uređaje kako bi se roditeljima omogućila dostupnost i pregled u svakome trenutku.

/*** Collapse the mobile menu ****/ Skip to content